Saturday, August 27, 2005

Sabtu yang bbbbbbbboooossaaaannn!!!

Rabu ari tu aku penat2 ke CCAC tukar Ibadah camp aku ke session ter"last" sbb nak kasik laluan kat BTN yang ditunda pada hari ni...turn out ...BTN tunda lagik!!!!! B***T!!!! Aku tension nyer aku!!!!!!
ingatkan nak mencelah je pagi tadi..tapi..hmmm, malas ler..tidur lagi best! kahkahkha!

Malam tadi aku ke UM, ade sayembara deklamasi sajak kemerdekaan anjuran Kolej kediaman ke 7, Kolej Za'ba.
Ha, sebelum tu Nizam kasik tau aku Pertandingan Pantun Piala Cancellor MMU Melaka ditunda ke bulan Januari...waaaaaaaaaaaa!!!!! Sedih!!!!!!! Dah xde dah pertandingan untuk aku!!!
Apapun, Alhamdulillah, Cik Afifah kite juara buat ke sekian kalinyer...bulan depan gi JB untuk final.
Honestly, mmg nampak sgt Afifah yang akan menang sbb gaya die maevellous sangat! Macam bukan Afifah je...dari Cik Afifah yang belajar Bahas Arab dgn suare lembut manis kepada cik Afifah yang bertudung merah jubah hitam suara serak2 mata terjegil tangan digenggam menghayati sajak yang disampaikan! Ake meremang dengo die bersajak macam nak makan sumer penonton kat situ. hihihihih. Balik tu Afifah belanje kitorang makan malam...heheheh..tima kasih la! Pakcik suke sgt makan2 ni..nak2 kalu free...bertambah2 selera pakcik...muuaarrgghahahah! Aku makan nasik goreng ayam jek, sbb restoran yang kitorang pi tu specialized Sate Padang...sedap ooo sate tu. Kuah die bukan kuah kacang, cam kuah lemak pun ade..pedassssnyer mmg leh membuatkan aku tergaru2 kepale. Nanti nak gi lagi la...mmm, ade sape2 nak belanje kat luar tu?

Perut kenyang balik tu singgah jap Faruq nak ajak Senpai Hafaz gi camping kat Bachok, Kelantan cuti midsem nanti...tu pun sbb pantun xde....senpai Hafaz ajak plak gi makan burger..aku turutkan je ler...senpai Hafaz pun cam malas nak gi...last2 petang tadi aku tipon cik Ain aku xleh gi..sbb duit takde..lagipun aku kang nak kawan ngan sape, aku ni kan pemalu, peramah, perahsia dan berterus terang...uwekk! whatever the reason, I may not be h.a.p.p.y for loosing chances after chances doing what i like to do, but then I'm the h.a.p.p.e.i.s.t if my absence would make others h.a.p.p.i.e.r ;)
Balik umah la jawabnyer..

Petang tadi tolong amik video gambo merdeka scene kat Mahallah Ali ngan ofisnyer...havoc gak la bebudak Ali ni..mungkin sbb mude lagi..sok2 dah final year xtau le...heheheheh.. Si Amir jadik spokeperson nyer..nak glemer nyer pasal, cakap pun merapu..kahkahkah...jgn marah dik!

Pepehal....kekecewaan dalam banyak perkara di balas ngan kegembiraan yang menanti, Insya Allah! Takleh gi pantun @ gi camping..buleh balik umah...jumpe mak ayah, adik2, kucing2....jimat duit...budget pun xlari utk ke ko...ko..ko....kopi...hihihihih..

mahallah ali dengan susana merdeka......tambah meriah dengan printed banner tu, sape yang buat ek? kikikiki
Pameran Logo ngan tema Hari kebangsaan dedulu..
"taman merdeka"..(what ever the name)..
G.E.R.B.A.N.G M.E.R.D.E.K.A
ofis Mahallah Ali yang happening!

No comments: