Monday, August 29, 2005

...mmmmmmmm...

Pagi ni aku "diterjah" oleh Cik Nasriah...dan dihadiahkan statement paling best aku dengar dari sorang dak junior, "Ni mesti bangun lambat...baru mandi ni kan?" Dah la cakap kuat..kat depan lif bebudak tengah tunggu nak start klas kul 11 pagi....but..i'm cool man..(walaupun mmg betul ape yang "diterjahkan"...kikiki) Cik Nas dah buat muke bile aku cakap banner siap lambat sket..mmg selayaknyer die buat camtu sbb aku mcm tangguhkan banner tu, siapkan MRC punyer dulu...ingatkan nak start pas maghrib tadi, tibe kene tampal poster gema suara merdeka...ade plak junior dak QS nak tolong ...makaseh la..first time borak ngan bebudak Ukur Bahan...ape yang best, nanti kerje ape, ape yang korang kire....diorang siap kene tahu ukuran standard Bata Merah tu...huiyyooo! 112.5x222.5 (kilometer ke kilogram ke aku xtau..) Atap pun diorang tau...pepehal, diorang kate diorang nyer market are far bettter dari dak arkitek..so, any answers from architecture students out there?
Ni la poster MRC Ali yang kewl! 8 from them are KAED student...silap ari bulan Ali jadik Mahallah KAED...pastu sumer atap block2 tukar minangkabau...kahkahkah..
Esok ade merdeka countdown kat tangge besor..jom aaa reramai abiskan masa dan tenaga gi tangga besar...membazir duit? ...yang penting bukan duit aku...muargahhaahaah!! bebudak MRC Ali ni xsabar nak tunggu result Flag Raise Campaign esok...Hujung minggu ni balikkkkkkkkk.....yeaaa!!!! Ingat nak gi umah Mr Abdurrahman...tengok aa dulu....

1 comment:

Anonymous said...

hehe..memang nampak snagat baru bangun tido...ngan mata kuyu, ngan idung sok..sek..sok sek..ngan rambut basah yang nampak kemas bila disikat..(gelakkkk!!!!)