Sunday, September 18, 2005

...mmm, pasport dah siap! tiket dah beli! ibadah camp?

assalamualaikum...
Jumaat lepas gi amik pasport ngan Pidin ngan rosyied...rosyied cam biase mulut berleter2 mane ade kesempatan..die ni kalu xberleter mmg bukan rosyied la..
sampai dalm kul 4 p.m.
dapat no. giliran 5611, no. time tu 5327!! ade lagi 374 oranggggg!!!!
nasib baik la aku bersifat penyabarrrr..dan tidak terpengaruh dgn hasutan Rosyied tu!!
tunguuuuu..tungguuuu.....
kul 6.15p.m. baru dapat!! tima kasih la pada officer2 Jabatan Imigresen (Bahagian Serahan Pasport) yang sanggup extend mase bekerja di kala kaunter2 lain sume dah balik...
time kasihhh..time kasihh..


Pastu rush pulak ke PWTC utk MATTA cari tiket offer murah...
carik punya carik...dapat tiket price RM848..pastu tambah segala tax..
dapat ler RM1458....
turun pulak cucuk duit RM1000..pinjam pidin RM250..rosyied RM250
naik balik..eh! dah naik jadik RM1488??
akak agent tu cakap tax dah naik le..ape le...
xlame pastu baru aku perasan aku gi kaunter Rellience..
apasal la aku x gi kaunter MAS terus??

at last tiket pun confirm..
mase tu lega giler..
cam xpercaya pun ade..
beli tiket kapal terbang cam beli tiket bas pulak..
datang2 kaunter...."seoul satu...berapa?"
Pasni kene concentrate nak kumpul duit tuk belanje poket kat sane..
For ur info (yang berkenaan sahaja) i'll depart from KLIA on 7th November 2005
kul 1.10 a.m. (5th Syawal
sioouuutt!)

i'll be back on 29th November 2005...selepas 3 minggu!
Yeeeeaaaa! Doa2kanla aku selamat pegi dan pulang...ok!


Balik dari PWTC singgah GIANT melantak KFC..
makaseh la pada pidin yang drive dan rosyied yang selalu kasik sokongan moral!! ;)

pasport aku ;p

I B A D A H C A M P P U L A K !
Diorang kate ibadah camp kitorang ni yang terakhir sekali,
pasni mmg takde ibadah camp dah selama2lamanya...
Bertolak lambat giler dalam 10.45a.m. baru gerak..
budak lelaki ade 21 org je..
budak law 5 org..aku, nizam, syukur, rusdi ngan yob..

yg lain most adelah engin..
termasuk la Mahein and the gang (dak2 international)...
honestly 2 kerat je geng diorang yang aku nampak mandi..yg lain sampai abis ibadah camp
mmg xmandi ler..


Program yang enjoy adalah program betulkan makhraj ngan tajwid bersama Ustaz Arif,
pastu interview tips ngan Abu Bakar Sidek..
Yang lain...YaAllah....boringnyer...............


Nasib baik out door menyelamatkan..
Checkpoint pertama dah susah..kene berlari dalam sungai paras lutut lebih 50 meter...
naik2 tebing dah takleh gerak dah...
dapat la no.3 tapi hadiah no.1 je dapat (team syukur)..


Ad hoc module pulak kene berlari berganti2 seberang sungai dengan mulut penuh air sungai
utk memenuhkan bungkus plastik yang sedia menanti seberang sana..
last2 team aku menang!!1
org kate main tipu..tapi kitorang jawab..."this is Dog eat Dog world!"-quoting Abu Bakar Sidek-

tengahari tu makan tak ingat punyer..dapat plak sambal tempoyak campor bacang...
seeedddddaaaaaaaaaaaaaapppp giler!

Balik dalam kul 2.15 p.m.....
sampai kul 4p.m.
aku penat giler nasib baik dah jamak..
tidoq sapai kul 7.15 p.m.....
muaargghaagagahahah...

No comments: