Thursday, July 28, 2005

3 minggu dah Sem. 1!!!!!

Assalamualaikum...

Lame giler xupdate....sejak sem.3 ari tu....
hehehehehehehhh...so ni rangkuman la dari cuti sem. 3 sampai sekarang...
-aku latih nasyid budak sekolah adik aku utk Anti Dadah...kalah...of course, sekolah biase..
and for the first time aku compose lagu...ekekekekek...susah maaa...pakai keset je..
nak tulis note2 muzik xreti..
-anak kucing umah aku bertambah..siap ade anak kucing angkat lagi, Suhana amik kat
masjid tempat die ngaji..xde mak ngan adik beradik...kesian. mate sebelah xbukak2 sebab byk
taik mate..xtau idup lagi ke skang..
-aku sebilik ngan mat jap, pidin (for the last time kot), ngan hakim (irk)...first time
tingkat 4..
ponek nyer!!!! cat bilik...waaaaaaa..nyesal, cat cantik sgt!! dok satu sem je!!! nak aje extend
(astaghfirullah)...nanti aku tempek aa gambo kat sini..
-berjiran ngan khaie, kak not, kimi, asib......selalu 'pau' air bilik kitorang....ye la..org
bujang xpandai berdikari..kami2 yang diasuh sedari kecil ni layan kan aje la...tu milo dah abis
tu, xde la nak jenguk bilik pun! warghhhkahkahkahhhh!!! jgn marah aaa..
-aku buat poster for the last time kat uia ni....poster mock trial..xtau la dapat exectly cam
yang aku design...sbb nak format illustrator la plak! aku xpaham tul la! pastu berdebak debuk
tawaran buat poster dtg..mrc ali, suara merdeka, poetry song...huuuuuhhh..ponek laie!
-confirm Pesta Pantun MAKUM sem depan!!!!! waaaaa..aku xleh masuk!!!!!
-AKU LEMAS!!!!!!! kahkahkahkah!!!...bukan lemas pun, panic xpasal2...cap tertanggal pastu
dah xleh berpikir..terus terkapai2 mintak tolong..bukan tenggelam pun..ade la terminum
air seteguk due...hahahaahh...Jojo yang tarik aku..makaseh laaa....kuikuikui..
-aku dah pandai berenang bebas!!!!!! tapi xlame la...penat siout....! latihan perlu
diteruskan! dapat partner baru ikhwan...ngajo die berenang kuak dada...pandai dah!
alhamdulillah....!
-anto resume for the first time..tapi xde referee...agaknyer sbb tu xcontact2 sampai
sekarang kot...hihihihih..
-aku partner dgn Azadi....utk firm subjek professional practice........gembira? mimpi ngeri?
-aku dapat kucing tetap datang kat bilik..bukan mintak makanan pun..mintak garu2 je..
pastu suke tidur atas kasut kat luar bilik...
sian die...kaki selalu tempang sbb gaduh ngan kucing jantan lagi sekor..yang bertanggungjawab
membuntingkan kucing2 betina kat Ali ni!!! rase nak tembak je kucing tu!

tu je la..nanti aku tempek aa gambo2 berkaitan...Gambo gi JERTIH hari tu pun baru je scan..
script nanti nak kene refer kat org yang sudi ...sbb aku nyer catatan dah hilang dek air hujan...

No comments: