Thursday, May 12, 2005

Congratulation Zed ! - 20th April 2005

Istiadat Konvokesyen ke 61, UiTM telah berlangsung di Dewan Sri Budiman, UiTM, Shah Alam pada Rabu, 20th April 2005 yang lalu. Antara yang mengukir kenangan pada hari bersejarah ini ialah my very own brother, Zed. Tahniah! Zed berjaya menamatkan pengajian diploma in Business Administration di UiTM Sg. Petani. Turut sama berkongsi istiadat yang sama ialah Fahrin, pelakon Villa Cinta Daddy, menamatkan pengajian ijazah dalam bidang undang-undang...cume hari nye dah lepas. Aku sebagai budak law nak ucap congrate ler gak kat Fahrin..sbb hanya kitorang ler yang tau betapa belajar law ni bukan lah semudah lawyer2 dapat 20% daripada client's claim..what more kepade org yang xberape suke bace buku law yang xde graphic art langsung tu..(macam aku)..purely black and white! kehkehkeh! Pepehal menamatkan pengajian tinggi itu is everything for me sbb ramai gak kengkawan aku yang kecundang di tengah jalan...mencuba nasib di jalan lain. Selamat berusaha kepada mereka..juga selamat berusaha kepada Zed yang kini menyambung pengajian peringkat sarjana muda di UiTM Shah Alam.

InsyaAllah, aku akan ke UiTM Shah Alam sekali lagi untuk hadiri konvo Zed for his degree plak..around 2007/08. Next year kalu xde hal..aku la plak..dgn adik aku, Su. Die ni cam excellent je..dah sem 5..still 3 pointer. Aku gak yang bakal kelas kedua rendah....sorrryyy Mak & Ayah! At least Karpal Singh pun 3rd class, so xde bende sgt class2 ni...hihihihihi.(cover baik punya)

Aku ade attach gambo2 mase convo ari tu. Siap aku nomborkan lagi supaye korang faham sequence nyer, sbb blog ni letak gambar dari bwh ke atas ikut latest posting. Gambo2 tu aku capture dari video yang aku rakam. Enjoy!

No comments: