Saturday, March 05, 2005

dah dirasmikan pun!

assalamualaikum...
Malam ni tercatatler sejarah dalam idup aku,
blog aku telah di browse buat pertama kalinyer(but not online) oleh
Pitat, Mubaraq ngan Nader kat cc Bilal yang mulia ini...
aku dah janji nak belanje saper yang first rasmi..
so tunggu je la...panjang umur aku belanje le kengkorang...
malam tadi, jenuh nunggu "bicaramanis" nak ngajo aku wat templete..
huh! xdatang2! die mmg cam tu...pemalas tahap cipan! setakat aku idup ngan die
bende yang xpernah siap2 aku suruh die tolong buat sejak aku first year ialah
kaler kan kartun aku pakai photoshop...mesti die dah lupe dah pun!
but thanks sbb bagitau care nak paste gambo...at least, berseri sket banner aku tuh ;p
pastu aku gi bilik padli, kawan aku budak ict...jenuh die ngajo aku pasal html la..
php la...ape ke jadah menatang script sumer die semboq kat aku!!
anyway, thanks sbb sudi menjawab soalan2 aku yang serba xreti pasal script2 ni..
Exam lagi 2 minggu, esok still nak buang mase kat sungai pisang ngan
bebudak terengganu..idzfar ajak. kalu nak tahu, nanti aku report kat
kelana-alangtengah-birukundang.blogspot.com
ok ler..lain kali aku bebel lagi...

No comments: